Trening EMS ( z możliwością dojazdu)

Sesja treningu metodą EMS podobna jest do przygotwań do lotu w kosmos. Na początku ubieramy się w ściśle przylegający kombinezon, następnie nakładamy kamizelkę, która podłączona jest poprzez kilkanaście przewodów do specjalnego urządzenia. Na ramiona zakłada się specjalne opaski. W kamizelce i opasce zamontowane są specjalne elektrody, które przekazują impulsy elektryczne w wybrane mięśnie w ciele.

Każdy mięsień dostaje inny impuls. Jest to możliwe ponieważ jedneczośnie stymulowanych jest osiem grup mięśniowych, które można indywidualnie ustawiać. Oczywiście wszystko jest robione ze ścisłą współpracą z osobą ćwiczącą, która informuje o zbyt małym impulsie bądź też dyskomforcie.

Trening EMS jest przeznaczony absolutnie dla wszystkich. Pomaga kształtować sylwetkę w każdym tego słowa znaczeniu. Można świetnie zadbać o muskulaturę i jednocześnie gubić niechciany tłuszczyk. Trening jest bardzo efektywny. 30 minut zastępuje kilkugodzinny trening na siłowni. Jeszcze jedną przewagą jest fakt, że dzięki impulsom  docieramy do mięśni głębokich i one także pracują co jest prawie niemożliwe podczas tradycyjnego treningu. Wiele osób po pierwszym treningu odczuwa bóle mięśniowe (tzw. zakwasy bardzo mocno), a wszystko zasługa bardzo intensywnego treningu. Dodatkowym atutem jest fakt, że w szybki sposób można pozbyć się także celulitu.

Ze wspomagania elektrostymulacją korzysta coraz więcej sportowców, między innnymi: Usain Bolt, zawodnicy FC Bayern Monachium i Realu Madryt, zespół Fromuły 1 Force India, były saneczkarz Georg Hackl, w polsce zaczynają stoswać zawodnicy MMA.

Bardzo ważnym elementem jest też oszczędność czasu. Żeby uzyskać efekty podobne do tych uzyskiwanych godzinami pracy na siłowni wystarczy 30 minut 2, maksymalnie 3 razy w tygodniu żeby dostrzeć zaskakujące efekty.

Według badań przeprowadzonych przez Uniwersytet w Bayreuth oraz przez Niemiecki Uniwersytet Sportowy w Köln trening EMS jest 40 proc. bardziej efektywny niż tradycyjny trening siłowy.

  XBODY Tradycyjny wysiłek
Czas pojedyńczego treningu do 30 minut od 60 do 90 minut
Optymalna częstotliwość od 1 do 2 treningów tygodniowo od 3 do 6 treningów tygodniowo
Widoczność rezultatów już po 4-8 sesjach dopiero po 12-25 sesjach
Szybkość utraty tkanki tłuszczowej/utrata wagi 3x szybciej standardowo
Likwidacja celulitu tak nie
Trening mięśni głębokich/szkieletu mięśniowego zawsze tylko przy niektórych ćwiczeniach
Obciążenie stawów znikome podwyższone
Długość spięcia mięśnia do 6-8 sekund ok 1 sekunda
Przyśpieszenie metabolizmu od 600 nie